پرنده سرای میرنیا

فروش تخم نطفه دار و خوراکی، فروش جوجه پرنده در سنین مختلف و مشاوره در پرورش

پرنده سرای میرنیا

فروش تخم نطفه دار و خوراکی، فروش جوجه پرنده در سنین مختلف و مشاوره در پرورش

پرنده سرای میرنیا

پرنده سرای میرنیا
شروع رسمی فعالیت خود را از سال1395 با تکثیر مرغ و خروس امپراتور طلایی آغاز و در اواخر سال1396 با تحقیق و بررسی در خصوص چهارمین غاز سنگین وزن جهان، یعنی غاز آفریقایی دامنه فعالیت خود را گسترش داده تا اینکه در اواخر سال1397 با وارد شدن به پرورش قرقاول آمریکایی، در سال1398 به فروش تخم نطفه دار غاز آفریقایی منقار سیاه(قهوه ای) و غاز آفریقایی دورگ و همچنین فروش جوجه های یک روزه این نوع غازها می پردازد.
در چشم انداز ما، در سال1399 فروش تخم نطفه دار و جوجه یک روزه غاز آفریقایی سفید است.

  • ۰
  • ۰

جوجه غاز آفریقاییغازهای قهوه ای آفریقایی اصل، دارای منقار کاملاً سیاه رنگ ولی رنگ پاهایشان سیاه رنگ نمی باشد.

* اما نکته قابل توجه خریداران و تکثیر کنندگان غاز آفریقایی قهوه ای باید توجه فرمایند این است که از هر سری جوجه هایی که متولد می شوند جوجه هایی هستند که در سنین ٤ تا٥ ماهگی رَگِ های نارنجی در منقار مشاهده خواهد شد که این را نمی توان در غیر اصل بودن مولد یا بی اعتمادی به فروشنده دانست.

زیرا این اتفاق برای تمام گونه های جانواری رخ می دهد.

بطور مثال، پرورش دهندگان قرقاول آمریکایی از هر ٢ یا ٣ سری جوجه هایی که می گیرند، چند جوجه به رنگ سفید با لکه خای قهوه ای به دنیا می آیند که هیچ شباهتی به رنگ پدر و مادرشان ندارد.

این تجربه را اینجانب در جوجه های امپراتور طلایی دارم. در سری دوم جوجه مرغ و خروس امپراتور طلایی یک خروس امپراتور سفید و یک مرغ سیاه به دنیا آمدند.


* البته رَگِ های موجود در برخی از جوجه غاز های آفریقایی قهوه ای با جوجه غاز های آفریقایی دورَگ کاملا متفاوت است.

جوجه غازهای آفریقایی قهوه ای اصلی و دورگ کاملاً شبیه هم بوده و به هیچ عنوان از روی جوجه نمی توان تشخیص داد و تنها در سنین ٤ تا ٥ ماهگی قابل تفکیک است.

  • ۹۸/۰۲/۰۱
  • سیدالیاس میرنیا

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.