پرنده سرای میرنیا

فروش تخم نطفه دار و خوراکی، فروش جوجه پرنده در سنین مختلف و مشاوره در پرورش

پرنده سرای میرنیا

فروش تخم نطفه دار و خوراکی، فروش جوجه پرنده در سنین مختلف و مشاوره در پرورش

پرنده سرای میرنیا

پرنده سرای میرنیا
شروع رسمی فعالیت خود را از سال1395 با تکثیر مرغ و خروس امپراتور طلایی آغاز و در اواخر سال1396 با تحقیق و بررسی در خصوص چهارمین غاز سنگین وزن جهان، یعنی غاز آفریقایی دامنه فعالیت خود را گسترش داده تا اینکه در اواخر سال1397 با وارد شدن به پرورش قرقاول آمریکایی، در سال1398 به فروش تخم نطفه دار غاز آفریقایی منقار سیاه(قهوه ای) و غاز آفریقایی دورگ و همچنین فروش جوجه های یک روزه این نوع غازها می پردازد.
در چشم انداز ما، در سال1399 فروش تخم نطفه دار و جوجه یک روزه غاز آفریقایی سفید است.

  • ۰
  • ۰

در فصل گرما جهت تغذیه پرندگان بهتر است پایه تغذیه پلت باشد ولی در کنار آن به دلیل گرمای محیط بغیر از در دسترس بودن آب کافی جهت حمام کردن، آب جهت نوشیدن پرندگان در سایه باشد و در معرض تابش مستقیم آفتاب نباشد.

استفاده از:

1-سبزیجات(برگ کاهو-اسفناج-جعفری و گیشنیز)

2-میوه جات(هویچ-پرتقال)

3-نان

4-جو و سبوس برنج


*همچنین باید توجه داشته باشید که جهت جلوگیری از بیماری تنفسی پرندگان، محل خوابشان بصورت روزانه از فضولات پاکیزه گردد، زیرا گازهای ناشی از آنها سبب اختلال در سیستم تنفسی پرندگان می شود.


ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.