پرنده سرای میرنیا

فروش تخم نطفه دار و خوراکی، فروش جوجه پرنده در سنین مختلف و مشاوره در پرورش

پرنده سرای میرنیا

فروش تخم نطفه دار و خوراکی، فروش جوجه پرنده در سنین مختلف و مشاوره در پرورش

پرنده سرای میرنیا

پرنده سرای میرنیا
شروع رسمی فعالیت خود را از سال1395 با تکثیر مرغ و خروس امپراتور طلایی آغاز و در اواخر سال1396 با تحقیق و بررسی در خصوص چهارمین غاز سنگین وزن جهان، یعنی غاز آفریقایی دامنه فعالیت خود را گسترش داده تا اینکه در اواخر سال1397 با وارد شدن به پرورش قرقاول آمریکایی، در سال1398 به فروش تخم نطفه دار غاز آفریقایی منقار سیاه(قهوه ای) و غاز آفریقایی دورگ و همچنین فروش جوجه های یک روزه این نوع غازها می پردازد.
در چشم انداز ما، در سال1399 فروش تخم نطفه دار و جوجه یک روزه غاز آفریقایی سفید است.

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

غاز آفریقایی

غاز های آفریقایی، یک از 15 گونه غازهایی هستند که در دنیا توجیح اقتصادی در پرورش آنها به شمار می رود.

که در رتبه بندی رتبه چهارم را دارند.

غازهای آفریقایی در دو رنگ قهوه ای با منقار کاملا سیاه و غاز آفریقایی سفید که با منقار نارنجی رنگ می باشند.


عموما غاز های آفریقایی یک مشخصه مشترک دارند، که آن برآمدگی بر روی منقار را است.

البته  قپ زیر گلو در برخی مشاهده می گردد و در برخی نیز قپ زیر گلو یا ضعیف است یا اصلا وجود ندارد.

که متاسفانه عده ای از دلالان یا پرورش دهندگان در سوء استفاده از عدم اطلاع هموطنان و عده ای از روی نادانی، نامهایی از قبیل غاز اوکراینی یا چینی بر رویشان می گذارند.

در ادامه با معرفی گونه های دیگر غازها دوستداران به غاز ها را نسبت به آن روشن خواهم نمود. اما لازم است بدانیم که غازی بنام خاص، غاز اوکراینی  که نژاد خاصی باشد، وجود ندارد.غاز آفریقایی

  • سیدالیاس میرنیا
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • سیدالیاس میرنیا
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • سیدالیاس میرنیا